úterý 2. prosince 2014

November / TOP 2 OutFits

Konečně jsem se dneska dostala k blogu. Jak jsem už psala, v mích pracovních dnech se najde asi půl hodinky času který by jsem mohla věnovat právě blogu.
Většinou totiž přijdu ze školy, jdu se učit a jelikož jsem po perném dni ve škole unavená jdu spát. Potom následujou moje povinnosti jako mytí nádobí a hraní s mladší sestrou. O víkendu je to v pohodě a ten čas už si rozvrhnout dokážu mnohem lépe.

Dneska tu máte článek který se týka ještě podzimu a to dva nejoblíbenější Outfity. Do komentářů napište který se vám líbí víc.

1) Tento outfit se skládá z džínové bundičky (Orsay, 999 Kč) z bílého trička s černým nápisem (Takko), černých lesklých legín (GATE, 199 Kč), hnědé boty s cvoky (Deichman)




2) Druhý outfit se skládá z šedého trička (Kik), černé kabelky s hvězdičkami (Kik 299 Kč), černých legín (Vietnamci), modrý šátek (Vietnamci, 50 Kč), přívěsek na krk, sovička (Italie, 6 Euro) a hnědé boty z deichmanu.



4 komentáře:

  1. Moc krasny outfit... hlavne ta dzinska a ty botky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji:))) ta bunda je opravdu suprrrrr a ty botky jsou puvodne maminky..:D

      Vymazat
  2. Mně se líbí ten druhý. Nevím proč ale je to hezké.
    Líbí se mi to třičko z Kiku :D

    OdpovědětVymazat