pondělí 1. prosince 2014

Plan for December.

Vánoce, Vánoce, Vánoce. Všichni se na ně určitě moc těšíme a také si užíváme měsíc Prosinec trošku s klidem a už začínáme zdobit pokojíčky a nalazujeme se do té Vánoční pohody. Plánovala jsem psát úplně klasický článěk o Vánocích, o tom jak je prožívám a tak dále ale když jsem se koukala na nejnovější články na jiných blozích všude ,,Vánoce, hurá!,,. Dneska tu je jen článek o tom, co připravuju na měsíc prosinec a zítra už jsem tu s článkem o tom, jak se k nám začínají vkrádat Americké Vánoce.
     ale ještě před tííím...?
začnu nějdřív nějákými novinkami a připravovanými věcmi na blogu. Ti kteří sem už zavítali si mohli všimnout Vánočního designu, co na něj říkáte?

A co můžete v Prosinci od blogu čekat?
V nejbližší době až do čtvrtka to budou klasický články ale pořád s nalazením.
V pátek to bude TAG s názvem SHOPPING. V pátek jdu s  kamarádkou nakupovat něco na Vánoce tak fotky blog určitě neminou.
O víkendu na blog přispěju s nějákýma fotkama které půjdu nafotit. Nejspíš s nějákou mojí kamarádkou která mi bude dělat modelku.
V průbehu příštího týdne plánuji TAG-5TOP outfitů na ZIMU
Potom se to už nejspíš bude točit jen okolo Vánoc, Tagu a 24. prosince na blogu budou fotky se štědrého dne. Možná napíšu i co jsem dostala ale to ještě uvážím.
Zbylích pár dní do konce Prosince spíš budeme mluvit o konci roku 2014 a o tom, jak se nám Vánoce moc líbili nebo nelíbili.

Ještě by jsem ráda řekla, že škola trochu omezuje můj přístup k blogu. Právě se připravuji na čtvrtletní písemky tak většinu času prosedím u učení.
Tak se mějte pěkně. NICCI.

3 komentáře:

  1. Plánuješ toho dost, tak ti přeju, aby si na to hlavně měla čas. Já ho totiž vůbec nemám, nebo teda jo, ale potřebuju na psaní klid a to s bratry moc nejde.:)
    Teším se na šlánky, určitě sem zavítám a přečtu si je. :)
    Klidně napiš, co jsi dostala, pochlub se. :)
    Já jsem vzdala nějaké vánoční články, protože je toho všude plno a jednou nechci být ovce a hlavně nemám vánoce ráda. :D
    Vzhled se povedl, moc se mi líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. No já se na vánoce moc těším :)
    Mám i nový pokoj tak nevím jestli na zdobení pokojíčku bude čas musím si uklidit věci a tak..
    No a design je velmi povedený.
    A koukám že máš velmi nabitý týden tak si ho užij!;)

    OdpovědětVymazat
  3. Nečekala jsem že se design bude tak líbit! Udělali jste mi obě dvě radost. No, pokusím se ho užít naplno:)

    OdpovědětVymazat