sobota 29. listopadu 2014

Recenze/řasanka Gabriella Salvete - DIAMANTE

Tahle řasenka patří mezi moje nejoblíbenější.

Po vyzkoušení mě mile překvapila tím, že je to jedna z těch, které doopravdy zvládnou dodat dojem toho, že máte dlouhé, husté řasy což většina z řasenek které jsem dosud měla a nesplňovaly i přesto, že splňovat měla.
Ovšem tahle řasenka má i krásný design který dokáže upoutat.
Doporučila bych jí tedy každému, kdo má nevýrazné řasy jako já a hledá řasenku která to trošku vyvrátí.

+ pěkný design
+ dodá efekt dlouhých a hustých řas
+ řasy neslepuje
+ nezanechává žádnou černou stopu

a jediné, co by jsem téhle řasence vytkla je to, že se celkem těžce smývá z řas i přesto že je lehce smyvatelná :)

 - Ještě něco ke ,,kvalitě,, fotek.
Bohožel můj fotoaparát je v opravně a vratí se mi až za dva týdny tak ještě těch 14 dní bez kvality budeme muset vydržet.!










NICCI

4 komentáře:

  1. Nikdy jsem moc kosmetiku od Gabrielly Salvete nepoužívala. Snad jenom jednou jsem si koupila taky řasenku a ta byla celkem dobrá. Tahle zní taky opravdu dobře, ale asi by mě štvalo to, že se smývá z řas:) Super recenze!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Dekorativku od gabriely mam doma a jsem s ni docela spokojena. Rasenka ma hezky desing. Ja sice mam sve rasy pekne dlouhe a vyrazne, ale klidne bych do ni sla!

    OdpovědětVymazat