pátek 28. listopadu 2014

1st moment

Ahoj, vítám vás na mém blogu ,,WONDERLAND,,.
Jmenuji se Nikola ale běžně vystupuji pod jménem ,,NICCI,,
Když jsem pročítala většinu takových úvodních článků ve všech bylo napsané něco o blogerce. Mě osobně přijde psát o mě něco hned do prvního článku úplně zbytečné a především hodně nebezpečné ale do úvodního článku se nehodi ani dlouhé upozornení před Kyberšikanou a tak zmíním jen to, co od blogu můžete čekat.

Na blogu mám v plánu  psát denně jeden až dva články a teď už jde jen o to, o čem budu chtít psát.

Móda, výtvarná činnost, (DIY), fotografování, deníček ale většina článků bude fungovat jako prostor pro myšlenky-tedy psaní na různá témata s tím, že by jsem si ráda vyslechla i váš názor.
Dále přemýšlím nad pořádáním soutěží a psaní recenzí ale to spíš uvidím podle toho, jak na tom blog bude.

Tak doufám že si tu do budoucna každý najde svoje čtení. NICCI.






 

6 komentářů:

  1. No tak ti přeji hodně štěstí s blogem.
    Jen se chci zeptat design si zkoušela sama?
    Pokud ano je celkem hezký a jednoduchý.
    A doporučuji ti soutěž teď na začátku nedělat taky jsem ji na začátku udělala.
    Nebyl problém sehnat lidi ale pak když jsem chtěla odevzdat díla tak jsem se dočkala jednoho z 9 :/
    Ale tak ej to na tobě.
    ještě jednou hodně štěstí s blogem ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju jak za dobrou radu tak za přání blogu:)

      Vymazat
  2. Přeji ti hodně štěstí z blogem..
    Hezký Dess :3
    Určitě budu navštěvovat častěji :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, určitě mi tím uděláš velkou radost. :)

      Vymazat
  3. Vitej mezi blogerkami. Mas uzasny desing stranek. Tesim se na tve clanky. Rd fotim, tak se muzes podivat ke me na stranky. Budu moc rada.
    Preji spoustu ctenaru blogu a urcite se tady jeste stavim:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji mnoho úspěchu! :) A do začátku jen to nejlepší. Spoustu nápadů, času a nálady k psaní.
    A děkuji moc za komentář. :)

    OdpovědětVymazat