pátek 28. listopadu 2014

Mládí x Stáří

Není to dlouho co jsem potkala starou paní která mi dokázala otevřít oči jen tím, že v danou dobu byla na tomto místě.
Každý den když někam jdu, spěchám. 
Nedávno jsem spěchala domů nehledě na to že jsem měla dlouhou dobu čas. Přede mnou šla pomalou chůzí stará paní (Babička). Když jsem jí viděla jak jde o holi do toho kopce... jakoby jsem pozastavila čas a začala jsem přemýšlet nad tím, proč vlastně spěchám? 
                            Stačilo jen pár minut aby jsem si uvědomila že šetřit časem je třeba. 
Proč si času nevážíme tak jako staří? Proč? Protože máme pocit že máme času hodně.
 Ale to nemusí být vždy pravda. 
Nikdy nevíme, co přijde za hodinu, za den, za týden... Pocit toho, že se může kdykoliv cokoliv stát a může nám to vzít vše co máme dá dost velký důvod toho, proč si užívat každou chvilku.
 Většina nebyla jiná.. tyhle věci si uvědomila pozdě protože si říkala... času dost, je mi teprve 20 a nedokáže pomyslet na to, co se mu může stát zítra.. může přijít o to nejcennější co má - život 
Užívejte si toho co máte, važte si života, nespechejte za smrtí, dělejte to co vás baví a jděte si za svým snem.

                                              Do komentů pište svůj vlastni názor:) NICCI


2 komentáře:

  1. Nedvno jsem cetla stejne zamysleni nad timto tematem.. a je to pravda.. a myslela jsem zrovn na to dneska, kdyz jsem sla z autobusu domu :-) pekny blog.. urcite se stavim

    Nechces byt affs?

    OdpovědětVymazat
  2. Je to téma, nad kterém se člověk musí pořádně zamyslet aby došel k něčemu podobnému :).
    Moc děkuji.
    JoJo, určitě :)

    OdpovědětVymazat